srijeda, 5. studenoga 2014.

Transmetropolitan

Novinar Spider Jerusalem se povukao u divljinu, živi sam u izolovanom području, ne želi više ništa da ima sa gradskim bizarnim životom. Ipak, on dobiva poziv od urednika jednog časopisa koji želi da Spider opet radi za njega. Spider bi rado odbio taj posao, međutim duguje uredniku novac, tako da je primoran da pristane na ponudu da bi na taj način mogao da otplati dugove u obliku novinarskih kolumni. Povratak u grad za njega nije nimalo lak, visoka tehnologija je još više promijenila lice grada nego što je to bio slučaj prije njegovog odlaska. Neki ljudi su djelimično postali na pola vanzemaljci, to je novi trend, ali su isti ti meta raznih radikalnih organizacija.


Warren Ellis je u Transmetropolitanu stvorio jedan novi svijet iz budućnosti, prepun tehnoloških napredaka usko povezanih sa vanzemaljskom tehnologijom. Seks se prakticira u javnosti na sve moguće načine, ulice su prepune smeća, reklame su preplavile grad. Upravo na to mjesto Ellis šalje Spidera, koji je kivan na sve te novitete. Koliko god ta budućnost bolesno zvuči, sve su prilike da i naš svijet ide upravo tim pravcem. Ellis se i u ovom serijalu dotakao bolnih tačaka današnjeg vremena: Policijsko nasilje prema civilnom stanovništvu, korupcija, religiozno ludilo i nasilje prema nacionalnim manjinama. Spider je u stvari njegov instrument da prenese Ellisova viđenja, a koji kurir može da bude bolji od jednog novinara?! Spider je ipak tip koji je uspjeo da ostane koliko toliko normalan u ovom svijetu, on je jedan od onih koji poštuju moralne granice, za razliku od nekih drugih likova iz ovog serijala. Darick Robertson se pobrinuo za vizuelni dio, on je danas jedan od najboljih crtača američke strip scene, u doba Transmetropolitana je još uvijek bio u razvoju svog stila. Ovaj otkačeni serijal sa političkom pozadinom uživa kultni status. Originalna priča sa dobrim scenarijem i mnoštvom različitih likova, dakle dobra zabava je zagarantovana.   


Nema komentara:

Objavi komentar